Wsparcie techniczne dla SOLIDWORKS

Zadzwoń do nas pod numer +48 12 200 58 89, aby uzyskać wsparcie SOLIDWORKS. Linie są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Alternatywnie, prosimy o rozpoczęcie zgłoszenia do pomocy technicznej lub wstępnie zaaranżowanej sesji zdalnej poniżej.

Fioletowe tło visiativ
Osoba zadowolona z otrzymanego wsparcia technicznego

Każdy problem rozwiążesz za pomocą portalu myVisiativ

Portal myVisiativ to najlepsza i najszybsza droga, żeby rozwiązać swoje problemy z produktami SOLIDWORKS czy Visiativ.

Za jego pomocą założysz zgłoszenie oraz skontaktujesz się z dedykowanym członkiem zespołu pomocy technicznej. Masz pełen wgląd w otwarte i archiwalne zgłoszenia, a po każdej rozwiązanej sprawie możesz ocenić realizację zgłoszenia.

Zobacz film obok, żeby zobaczyć, jak przebiega proces obsługi zgłoszenia. 

Przejdź do myVisiativ

Skorzystaj z pomocy technicznej Visiativ

Jak skorzystać ze zdalnej pomocy technicznej Visiativ?

Aby uruchomić sesję zdalną należy kliknąć w przycisk  „Rozpoczęcie sesji zdalnej” umieszczony powyżej. Uruchomi się pobieranie programu TeamViewer QuickSupport.  

Po pobraniu pliku TeamViewerQS.exe należy go uruchomić oraz skontaktować się telefonicznie z pomocą techniczną Visiativ Poland. Specjalista poprosi o podanie ID oraz hasła które wyświetli się po uruchomieniu pobranej aplikacji. 

 

Nasza obietnica wsparcia

  • Wsparcie techniczne

    Użytkownicy na całym świecie są corocznie ankietowani, a SOLIDWORKS 5 razy przyznał nam tytuł „Najlepszego zespołu obsługi klienta w Europie Północnej”. Zapewniamy, że z nami jesteś w dobrych rękach.

  • Bezpośrednia linia

    Dzwoniąc pod numer +48 12 200 58 89, połączysz się bezpośrednio z inżynierem technicznym, wykwalifikowanym w SOLIDWORKS i gotowym pomóc w pokonaniu wyzwania.

  • Aktualizacje

    Roczna subskrypcja pomocy technicznej uprawnia do korzystania z najnowszej wersji SOLIDWORKS przez cały czas. Bycie na bieżąco oznacza produktywność.

  • Konsultacje

    Nasi inżynierowie wsparcia technicznego mogą pomóc w przejściu z innych systemów CAD 2D i 3D, a także mogą pomóc, jeśli jesteś nowy w projektowaniu 3D. Mogą również zasugerować odpowiednie kursy szkoleniowe, aby pomóc w podnoszeniu kwalifikacji.

  • Sprzęt

    Naprawdę ważne jest, aby uzyskać właściwą poradę, ponieważ wybór komputera ma kluczowe znaczenie dla sukcesu w SOLIDWORKS. Możemy polecić odpowiedni sprzęt dla Twoich wymagań.

  • Wdrożenie

    Nasz zespół posiada wieloletnie doświadczenie, a jego wiedza gwarantuje prawidłowe wdrożenie. Upewnią się, że Twoje potrzeby w zakresie projektowania i zarządzania danymi zostaną spełnione z szybkim zwrotem z inwestycji.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

👉 Visiativ Poland reprezentuje międzynarodową grupę Visiativ, globalnego oficjalnego dystrybutora SOLIDWORKS oraz własnych rozwiązań.

👉 Jesteśmy zaufanym partnerem dla ponad 25 000 firm na całym świecie.

👉 Nasz zespół wsparcia technicznego ma już na swoim koncie wiele nagród.

👉 Prowadzimy oficjalne kursy szkoleniowe SOLIDWORKS.

👉 Dbamy o właściwe dopasowania cen i zakresu licencji oprogramowania do zmieniających się potrzeb firmy i zapewniamy bieżące wsparcie.

👉 Udostępniamy ekskluzywne BEZPŁATNE oprogramowanie i wersje testowe.

Kolorowe tło Visiativ

Jesteśmy dla Ciebie!

Nie znalazłeś ważnych dla Ciebie informacji lub potrzebujesz czegoś więcej? Skontaktuj się z nami.