Jak aktywować platformę 3DEXPERIENCE? Procedura w 2 krokach
21 czerwca 2024
Platforma 3DEXPERIENCE to innowacyjne podejście do tworzenia produktów i prowadzenia biznesu w oparciu o nowoczesne rozwiązania informatyczne Dassault Systèmes. Innowacyjność ta polega na zbudowaniu platformy, w ramach której połączeni są użytkownicy, zespoły, przedsiębiorstwa, kooperanci, dostawcy oraz oprogramowanie, w którym oni pracują i dane, które tworzą, edytują i wykorzystują. Założeniem Platformy 3DEXPERIENCE jest więc łatwość komunikacji, wymiany danych, wiedzy i doświadczenia pomiędzy dowolnymi osobami w ramach organizacji oraz poza nią. Platformę 3DEXPERIENCE można także określić mianem spójnego środowiska, które łączy różne obszary i dane związane z przygotowaniem produktów oraz wykorzystywane do tego celu oprogramowanie. Aktywacja 3DEXPERIENCE, gdy dokonujemy jej po raz pierwszy, otwiera nowy etap w działalności firmy.
Dzisiaj pokażemy, jak szybko i łatwo dokonać aktywacji platformy 3DEXPERIENCE.
KROK 1: założenie konta 3DEXPERIENCE ID
Konto 3DEXPERIENCE ID jest konieczne do aktywacji platformy 3DEXPERIENCE. W celu założenia konta 3DEXPERIENCE ID należy wejść na stronę https://www.3ds.com/. Następnie należy kliknąć symbol logowania w prawym górnym rogu.
Pojawi się monit, który poprosi o wpisanie adresu email oraz hasła. Chcąc założyć konto należy kliknąć w niebieski napis Utwórz konto i wypełnić pola formularza, który się wyświetlił. Są to podstawowe dane do założenia konta 3DEXPERIENCE ID.
Następnie uzupełniamy dane.
KROK 2: Aktywacja platformy 3DEXPERIENCE
Aktywacja platformy odbywa się drogą mailową. Wiadomość z linkiem aktywacyjnym powinna przyjść do osoby, która ma przejąć rolę administratora platformy. Osobę tą należy podać do dystrybutora oprogramowania, w tym przypadku Visiativ Poland. Jest to bardzo ważna kwestia ze względu na to, że administrator będzie miał dostęp do wszystkich zakupionych ról oraz możliwość ich rozdysponowania w swoim zespole. Mail z linkiem aktywacyjnym powinien wyglądać w ten sposób:
Po kliknięciu w link aktywacyjny pojawi się monit logowania za pomocą 3DEXPERIENCE ID. Po zalogowaniu uruchomi się platforma 3DEXPERIENCE:
UWAGA: Może wystąpić sytuacja, że w otrzymanym mailu zabraknie odpowiedniego linka. W takim wypadku należy skontaktować się z pomocą techniczną Visiativ Poland.
I gotowe, od teraz możesz cieszyć się pełnią funkcjonalności platformy 3DEXPERIENCE!
Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z pomocą techniczną Visiativ Poland wysyłając wiadomość na adres support.poland@visiativ.com lub dzwoniąc na numer telefonu +48 12 200 58 89.
Poznaj możliwości platformy 3DEXPERIENCE