Jakie są zalety subskrypcji SOLIDWORKS?
08 października 2024
Aktywna subskrypcja SOLIDWORKS to nie tylko zapewnienie sobie najnowszych wersji oprogramowania i wsparcia technicznego, to również usprawnienie efektywności pracy oraz możliwości rozwoju swoich własnych kompetencji. Warto zapoznać się z wszystkimi korzyściami, z których masz możliwość skorzystać decydując się na subskrypcję SOLIDWORKS.
Co otrzymujesz w ramach subskrypcji SOLIDWORKS?
Przyjrzyjmy się więc szczegółowo poszczególnym benefitom wynikającym z aktywnej subskrypcji SOLIDWORKS.
Dostęp do aktualizacji oprogramowania
Aktywna subskrypcja oznacza dostęp do najnowszej wersji oprogramowania i service packów. Możesz korzystać ze wszystkich funkcji, które są stale do niego wprowadzane. Najnowsze narzędzia ułatwiają i przyśpieszają proces projektowania, co pozwala Ci zachować konkurencyjność. Pakiety serwisowe zaś eliminują wszelkie istotne problemy zgłaszane przez użytkowników. Najnowsza wersja przekłada się również na bezpieczeństwo danych, gdyż bieżące aktualizacje łatają luki bezpieczeństwa.
Subskrybent może też pobierać wszystkie wcześniejsze wersje oprogramowania desktopowego SOLIDWORKS. Może być to przydatne, gdy trzeba wznowić pracę nad starszym projektem albo podczas współpracy z innym zespołem, używającym poprzedniej wersji.
Co więcej, będziesz jedną z osób decydujących o rozwoju oprogramowania! Otrzymasz możliwość proponowania i głosowania nad funkcjami wprowadzanymi w przyszłych wydaniach SOLIDWORKS.
Wsparcie techniczne certyfikowanych inżynierów SOLIDWORKS
W godzinach roboczych, do twojej dyspozycji jest możliwość kontaktu telefonicznego oraz mailowego z naszym personelem, który specjalizuje się w diagnostyce i doradztwie dotyczącym oprogramowania SOLIDWORKS oraz platformy 3DEXPERIENCE.
Pomoc techniczna nie ogranicza się tylko do rozwiązywania problemów i błędów programów, a może dotyczyć również funkcjonalności, komend czy narzędzi SOLIDWORKS.
W przypadku napotkania niewykrytego wcześniej problemu, który uniemożliwia twoją pracę, możemy skontaktować się z inżynierami producenta platformy SOLIDWORKS. Ta możliwość zarezerwowana jest tylko dla partnerów Dassault Systèmes takich jak Visiativ Poland, którzy weryfikują zgłoszenie klienta i nadają priorytet sprawie. Dział badań i rozwoju twórcy oprogramowania może wtedy opracować łatkę, która naprawi błąd.
Klienci Visiativ otrzymują dodatkowo dostęp do platformy myVisiativ, która ułatwia dostęp do wsparcia technicznego. Jest to miejsce, gdzie możesz zarejestrować swoje zgłoszenie oraz odpowiednio je opisać. Od tego momentu będzie ono zarejestrowane i zaopiekują się nim odpowiedni specjaliści. Na każdym etapie realizacji zgłoszenia będziesz informowany o postępach, a po ich rozwiązaniu będziesz mieć dostęp do listy historycznych zgłoszeń. Wszystko umieszczone w jednym, przejrzystym i bezpiecznym środowisku.
Dostęp do portalu MySolidWorks
Portal MySolidWorks to jedno miejsce, w którym można równocześnie szukać wiedzy i zarządzać swoimi produktami.
Subskrybenci SOLIDWORKS otrzymują również subskrypcję MySolidWorks Standard na platformie MySolidWorks. Ten poziom subskrypcji portalu daje znacznie szerszy dostęp do lekcji i kursów internetowych niż jego darmowy odpowiednik. Kursy te są tworzone i aktualizowane przez ekspertów SOLIDWORKS. Obejmują one naukę projektowania, ćwiczenia z instruktorem oraz zawartość o wysokim stopniu interaktywności. Dostępna jest dodatkowo płatna wersja MySolidWorks Professional, która umożliwia dostęp do wszystkich zaawansowanych kursów.
Możliwość darmowej certyfikacji
Dzięki subskrypcji masz możliwość potwierdzenia kompetencji w zakresie projektowania czy symulacji w środowisku SOLIDWORKS.
Producent prowadzi program certyfikacyjny, uznawany przez organizacje na całym świecie. W ramach subskrypcji możesz własnoręcznie wygenerować kupony uprawniające do podejścia do egzaminów certyfikacyjnych.
– Popularne ścieżki certyfikacji obejmują egzaminy CSWA, CSWP i CSWE, jednak możliwe jest też otrzymanie certyfikatów z zakresu symulacji czy znajomości otwartego API SOLIDWORKS.
– Na każde stanowisko, w każdym semestrze, można za darmo wygenerować do trzech kuponów.
– Więcej informacji na temat kuponów można znaleźć TUTAJ
Dostęp do platformy 3DEXPERIENCE
W ramach subskrypcji zostaje przyznany dostęp do trzech ról (zestawów aplikacji) na tej platformie, z możliwością dokupienia dodatkowych, wyspecjalizowanych do konkretnych czynności, licencji.
Jako Visiativ Poland, wspieramy naszych klientów również we wdrażaniu platformy.
System PLM w ramach platformy 3DEXPERIENCE
Jednym z mniej znanych rozwiązań, które może znacząco usprawnić procesy w wielu zespołach jest system PLM, będący częścią platformy 3DEXPERIENCE. Jest to nowoczesne rozwiązanie, zintegrowane z środowiskami SOLIDWORKS, CATIA czy SOLIDEDGE.
Platforma 3DEXPERIENCE działa w chmurze, na serwerach spełniających europejskie wymogi dla danych wrażliwych ISO 2700X oraz wytyczne NIST 800 i OWASP.
Jakie korzyści wynikają z tego dla Ciebie?
- Dzięki temu, że platforma jest zaprojektowana do działania w przeglądarce, umożliwia niespotykaną w klasycznych rozwiązaniach płynność pracy w zespole.
- Jedną z unikalnych funkcji, niedostępnych w typowych dyskach internetowych, jest na przykład udostępnienie złożenia z możliwościami wyświetlania, mierzenia czy adnotowania, osobom nie mającym dostępu do programu desktopowego SOLIDWORKS.
- System zarządzania cyklem produktu, PLM 3DEXPERIENCE, zawiera większość funkcji klasycznego PDM. Przy tym jest dodatkowo rozbudowany o zaawansowane funkcje zarządzania zadaniami oraz wiele funkcji automatyzacji.
Dostęp do SOLIDWORKS CAM Standard
CAM jest zintegrowany z SOLIDWORKS, jako kolejna przestrzeń robocza czy zakładka. Oznacza to, że praca nad wytworzeniem finalnego produktu jest płynna – nie ma potrzeby przeskakiwania pomiędzy programami. Na przykład korzystając z funkcji symulacji ścieżki narzędzia, można zauważyć, że wybrane narzędzie będzie miało problem z konkretnym miejscem na części. Można szybko wprowadzić poprawkę i poinformować o zmianie zespół technologów, używając platformy 3DEXPERIENCE.
Dostęp do SOLIDWORKS Visualize
SOLIDWORKS Visualize to osobna aplikacja, w której można otwierać różne pliki inżynierskie, w tym całe złożenia i w łatwy sposób tworzyć realistyczne wizualizacje PBR. Nie jest potrzebna specjalistyczna wiedza, aby zaprezentować w profesjonalny sposób design współpracownikom oraz klientowi. Program pozwala w interaktywny sposób konfigurować i dodawać materiały do elementów i dostosowywać oświetlenie. W razie potrzeby można zlecić obliczenia obrazów chmurze SOLIDWORKS.
*podstawowe wdrożenie do platformy jest zawarte w cenie wykupu subskrypcji, bardziej zaawansowane konfiguracje i migracje danych są uzgadniane indywidualnie.
Ekskluzywne korzyści dla klientów Visiativ Poland
Dodatek myCADtools za darmo
Unikalnym na rynku polskim benefitem, który dodatkowo otrzymują klienci VISIATIV Poland jest dostęp do pakietu dodatków myCADtools. To rozbudowany zestaw ponad 50 zintegrowanych z SOLIDWORKS narzędzi i makr, automatyzujących czynności takie jak masowy eksport rysunków DXF, powierzchni czy rozłożeń konstrukcji blaszanych. Ułatwienia obejmują też min. zarządzanie właściwościami dostosowanymi czy obliczanie tolerancji.
Co ważne, myCADtools jest na bieżąco rozwijany przez zespół developerów Visiativ. Jest zawsze kompatybilny z najnowszymi wydaniami SOLIDWORKS oraz posiada pełną dokumentację i instrukcje użytkowania.
Dowiedz się więcej o myCADtools: myCADtools – Visiativ Poland
Dostęp do portalu myVisiativ
Portal myVisiativ to dedykowane miejsce dla naszych klientów, które znacząco ułatwia dostęp do pomocy technicznej SOLIDWORKS. Za pomocą portalu możesz założyć zgłoszenie serwisowe, które trafi do specjalistów z zakresu oprogramowania CAD, CAM oraz PLM. Czuwają oni nad tym, aby Twoja przygoda z SOLIDWORKS była bezproblemowa i przyjemna.
Dzięki systemowi zgłoszeń możesz wskazać oprogramowanie, którego ono dotyczy, dodać opis oraz istotne załączniki. Resztą zajmiemy się my. Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane i zajmie się nim odpowiedni specjalista. Na bieżąco będziesz informowany o statusie zgłoszenia. Wszystkie informacje otrzymasz na maila lub bezpośrednio w platformie – zależnie od Twoich preferencji. Samo zgłoszenie zostanie zamknięto dopiero wtedy, kiedy otrzymasz satysfakcjonujące rozwiązanie problemu. Na sam koniec możesz ocenić realizację każdego zgłoszenia, by otrzymać jeszcze lepszą pomoc w przyszłości.
Portal zapewni Ci dostęp do wszystkich historycznych oraz aktywnych zgłoszeń. Firma korzystająca z portalu myVisiativ ma możliwość dodania nowych użytkowników, co pozwoli na obsługę Zgłoszeń Serwisowych przez wielu pracowników w Twojej firmie.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z pomocą techniczną Visiativ Poland wysyłając wiadomość na adres support.poland@visiativ.com lub dzwoniąc na numer telefonu +48 12 200 58 89.
Chcesz wiedzieć więcej?
Napisz do nas!