Visiativ Customer Service

Wielokanałowa platforma do cyfryzacji obsługi klienta 24/7. Usprawnij komunikację, podepnij katalog części zamiennych, podnieś satysfakcję klientów oraz ilość poleceń. Rozkręć swoją sprzedaż online.

Zapytaj o ofertę

Tło Visiativ Poland
  • W jednym narzędziu znajdziesz rozwiązanie kilku kluczowych potrzeb, jakie generuje cyfrowa obsługa klienta. Klienci B2B, jak i resellerzy Twoich produktów, zyskają jednocześnie sprawną samoobsługę, stały dostęp do pełnej, zawsze aktualnej informacji na temat produktu, jak i możliwość komunikacji z działem sprzedaży.

    Visiativ Customer Service to wyspecjalizowane rozwiązanie, które pozwala bezbłędnie i szybko odpowiadać na potrzeby klientów oraz sieci dystrybucji poprzez integrację różnych kanałów: internetowego, mobilnego i sprzedażowego. Zapytania, zamówienia i reklamacje są procesowane z wyjątkową sprawnością.

Plansza z nazwą oprogramowania do cyfryzacji obsługi klienta Visiativ Customer Service

Dlaczego warto wybrać Visiativ Customer Service?

  • Symbol zwiększenia sprzedaży dzięki sprawnej cyfryzacji obsługi klienta

    Zwiększysz i przyspieszysz sprzedaż

    Dzięki niespotykanej łatwości w dostępie do części zamiennych i możliwości natychmiastowego zamówienia z poziomu platformy, klienci chętnie powtarzają dokonywane zamówienia.

  • symbol wzrostu firmy i poprawy relacji z klientami

    Poprawisz doświadczenia klientów

    Zapewniasz użytkownikom maksymalną wygodę, dzięki łatwemu kontaktowi z działem obsługi klienta, działem zamówień czy działem sprzedaży i obsłudze w jednym miejscu.

  • Symbol dostępności danych poprzez narzędzie wyszukiwania

    Dane będą bezpieczne i pod kontrolą

    Dane dotyczące produktów, klientów i zgłoszeń, a także zamówienia, są dostępne na platformie dla osób uprawnionych. Kontrolujesz dostępność i masz wgląd w pełną analitykę.

  • Ikona szybkiej adaptacji do pracy z narzędziem cyfryzacji przedsiębiorstwa i potwierdzonej użyteczności

    Zyskasz funkcje, których inny nie mają

    Visiativ Customer Service to nasze autorskie oprogramowanie, pomocne w cyfryzacji przedsiębiorstw. Żadne inne rozwiązanie na rynku nie oferuje takiego wsparcia.

Zamawianie części zamiennych online

Korzystając z interaktywnego katalogu Visiativ Spare Parts, klienci mogą łatwo zidentyfikować potrzebne elementy i przeprowadzić zamawianie części zamiennych online. Całość odbywa się wewnątrz platformy, gdzie użytkownicy mają dostęp do stanów magazynowych i mogą śledzić status zamówienia. W efekcie zwiększa się i utrwala lojalność klientów, a to generuje dodatkowy dochód.

Dane magazynowe online

Twój produkt zyskuje pełną ekspozycję, a niezbędne dla klienta dane magazynowe są dostępne online. Dzięki usłudze Visiativ Customer Service można na bieżąco informować klientów i sprzedawców o nowościach, udostępniać im najważniejsze dokumenty techniczne, a także inne powiązane z danym produktem pliki, np. zdjęcia, filmy, publikacje marketingowe.

Aplikacja mobilna to wygodna cyfryzacja obsługi klienta

Visiativ Customer Service przyjmuje zgłoszenia i zarządza komunikacją przez wiele mediów, w tym przez aplikację mobilną. Wszystkie informacje, wraz z obsługą techniczną i klienta, są dostępne w telefonie, jak i w każdym innym urządzeniu mobilnym.

Aplikacja Visiativ Customer Service jest elementem każdego pakietu. Sprawdź aktualne promocje.

Zalety i funkcje Visiativ Customer Service

  • Jedna aplikacja do wielu zadań

    Zarządzasz całością danych i funkcji z poziomu jednej aplikacji. Przepływ danych jest zawsze zsynchronizowany.

  • Zarządzanie bazą klientów

    Platforma umożliwia rejestrowanie klientów i scentralizowane zarządzanie ich danymi.

  • Śledzenie zgłoszeń

    Visiativ Customer Service posiada wewnętrzny system zgłoszeń oparty na ticketach. To umożliwia śledzenie przebiegu zgłoszenia i kontrolowanie czasu reakcji.

  • Biblioteka materiałów

    Klienci i partnerzy uzyskują dostęp do opublikowanych przez firmę materiałów, takich jak dokumentacja techniczna, zdjęcia, filmy czy publikacje marketingowe.

  • Cyfrowa obsługa procesu sprzedaży

    Klienci mogą samodzielnie sprawdzić stany magazynowe, złożyć zamówienie i sprawdzić status jego realizacji. Ich działania są zapisywane i podsumowywane w statystykach.

  • Cyfrowa obsługa gwarancyjna

    Istnieje możliwość obsługi zgłoszeń gwarancyjnych, reklamacji i zwrotu części (opcjonalne).

Często zadawane pytania o Visiativ Customer Service

    • Czym jest wielokanałowa obsługa klienta?

    Odpowiedź

    Wielokanałowa obsługa klienta (tzw. omnichannel) ma na celu ujednolicenie obsługi klienta w wielu kanałach (strona internetowa, aplikacja mobilna, dział sprzedaży, obsługa klienta) poprzez zintegrowanie ich w jednym systemie. Zapewnia pełen wgląd w interakcje z każdym klientem, umożliwiając w ten sposób skuteczniejsze reagowanie na pojawiające się zapytania.

    • Dlaczego wielokanałowa obsługa klienta jest tak ważna?

    Odpowiedź

    Podobnie jak u klientów B2C, nawyki klientów B2B zmieniają się. Oczekują oni płynnej i spójnej komunikacji w każdym punkcie styku z marką, gdziekolwiek są i kiedykolwiek chcą. Umożliwienie im kontaktu w wybranym przez nich kanale będzie miało przełożenie na ich pozytywne doświadczenia w obcowaniu z marką, a co za tym idzie – na Twój wizerunek.

    • Jakie są korzyści z wielokanałowej obsługi klienta?

    Odpowiedź

    Wielokanałowa obsługa klienta (tzw. omnichannel) niesie ze sobą wiele korzyści: zwiększasz wydajność obsługi klienta, wykorzystujesz wiedzę o klientach, zwiększasz ich zadowolenie, reagujesz szybko na ich potrzeby, a także generujesz dodatkowe przychody.

Dowiedz się więcej

"*" oznacza pola wymagane

Dane osobowe:*
Administratorem danych osobowych jest Visiativ Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Twoje dane osobowe będą wykorzystane do kontaktu w celu udzielenia odpowiedzi na Pana / Pani zapytanie. Dane będziemy przetwarzać zgodnie z naszą Polityką prywatności. Jeżeli wyraża Pan / Pani zgodę na otrzymywanie informacji o aktualnościach, promocjach czy chęci otrzymywania newslettera, prosimy o zaznaczenie poniższej zgody. Zgoda może zostać wycofana w dowolnej chwili pisząc na adres: office.poland@visiativ.com.

Zadzwoń

Adres

Visiativ Poland Sp. z o.o.
ul. Jasnogórska 11 , 31-358 Kraków
NIP: 9452288955
KRS: 0001095191

Tło tęczowe fale - branding Visiativ

Jesteśmy dla Ciebie!

Nie znalazłeś ważnych dla Ciebie informacji lub potrzebujesz czegoś więcej? Skontaktuj się z nami.